۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
1403/01/29 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/55ab65f0-32c4-4790-b894-18f38cc5ba55c.jpeg
انتصاب معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
وبدا، طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی این دانشگاه منصوب شد.

 به گزارش وبدا؛ دکتر محمدحسین اعرابی در حکمی دکتر شهرام طهماسبیان عضو هیات علمی دانشگاه را بعنوان "معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد" منصوب نمود.
 
در این حکم خطاب به دکتر طهماسبیان آمده است:

« پس از حمد خداوند متعال و درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) با عنایت به تعهد و تخصص و سوابق علمی  ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی دانشگاه منصوب میگردید.
 امید است با یاری خداوند متعال با رعایت جوانب شرعی و قانونی و با عنایت به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری و شعار دولت مردمی ایران قوی و بهره گیری از توان علمی و تجارب ارزشمند خویش برنامه ریزی مناسب استفاده از نظرات صاحب نظران و هماهنگی با اینجانب در راستای اجرای سیاست ها و اهداف عالیه دانشگاه اقدام نمائید.
ضمناً مسؤلیت تشخیص، تعهد و تسجیل مندرج در مواد 30، 38، 44 و بند "ب" ماده 62 آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه های علوم پزشکی در حد اعتبارات ابلاغی به آن معاونت به شما تفویض میگردد. تا با در نظر گرفتن مسئولیت های ناشی از تفویض اختیار فوق و رعایت کامل مقررات و آئین نامه مذکور در این مورد اقدام نمایید.
امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور با استفاده از نیروهای متخصص و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.»

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از زحمات جناب آقای عبدالواحد رحیمی، در مدت تصدی مسئولیت معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه تشکر و قدردانی نمود.
تعداد بازدید: 581
Powered by DorsaPortal