مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۱۳
1403/01/16
دعوت ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان برای حضور در راهپیمایی روز قدس
وبدا؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از عموم مردم شریف استان، جامعه دانشگاهیان، جامعه پزشکی و کلیه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت بعمل آورد.

به گزارش وبدا؛ در پیام دکتر محمدحسین اعرابی آمده است:

"روز جهانی قدس امسال به دلیل عملیات حماسی و تاریخ ساز طوفان الاقصی و نیز تجاوز اخیر رژیم فاسد تروریستی اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از مستشاران جان برکف ایران اسلامی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بدون شک در آخرین جمعه از ماه مبارک امسال نیز مردم ولایتمدار استان همزمان با مردم سراسر کشور و تمامی اعضا و پرسنل خدوم دانشگاه علوم پزشکی استان، دوشادوش سایر اقشار مسلمان جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.

ضمن محکومیت جنایت‌های بی شمار رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین اشغالی، کادر بهداشت و درمان استان و پرسنل خدوم دانشگاه علوم پزشکی همواره در تمامی صحنه های حساس و سرنوشت ساز در کنار مردم حضور فعال داشته است.

بدون شک در شرایطی که مردم مظلوم فلسطین نیازمند حمایت همه جانبه مسلمانان جهان از قیامشان در برابر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی هستند این قشر بی تفاوت نخواهند نشست و با حضور در راهپیمایی روز قدس انزجار خود از رژیم صهیونیستی را فریاد خواهند زد.
 
به لطف خداوند متعال با مقاومت فلسطینیان و حمایت همه مسلمانان و آزادیخواهان تمامی ادیان پهنه گیتی، بزودی شاهد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و ر‌هایی ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین از چنگال اسرائیل خونخوار و جنایتکار خواهیم بود."

شایان ذکر است: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با 17 فروردین ماه 1403، در شهرکرد مرکز استان ساعت 10 صبح از میدان بسیج، خیابان شریعتی به سمت مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تعیین شده است. 
 سخنران ویژه این مراسم نیز سردار جوانی معاون سیاسی سپاه کل کشور خواهد بود.
تعداد بازدید:
216
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal